لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس

کارخانه نیوفلکس

کارخانه نیوفلکس یا همان شرکت پردیس گسترش اسپادانا، کارخانه تولید لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس است که لوله و ضمایم سیستم‌های فاضلاب را تولید می‌کند. در کارخانه نیوفلکس از پلی پروپیلن به عنوان ماده پلاستیکی اصلی استفاده می‌کنند که در برابر ضربه و تنش‌های شدید فیزیکی و همچنین مواد شیمیایی و حرارت بالا مقاوم است. لوله های فاضلاب تولید شده توسط کارخانه نیو فلکس هم برای فاضلاب سرد و هم فاضلاب گرم استفاده شده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی، پوسیدگی، زنگ زدگی و تغییرات شیمیایی دارد.

لوله های پوش فیت تولید شده توسط کارخانه نیوفلکس چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس اتصالات تولید شده توسط کارخانه نیوفلکس کاربرهای زیادی دارد، از جمله اینکه برای انتقال صحیح و ایمن سیستم فاضلاب شهری در داخل و خارج خانه به صورت رو کار و زیر خاک کاملا مناسب است. لوله های پوش فیت را می توان برای انتقال آبهای سطحی، هواکش فاضلاب، انتقال مواد سمی و شیمیایی و فاضلاب‌های شیمیایی به کار برد، بدون اینکه مشکلی برای آنها بوجود بیاید.

مزایای لوله پوش فیت نیوفلکس

۱. مقاومت بالا در برابر ضربه، حتی در دماهای پایین تر از صفر درجه.

۲. مقاومت حرارتی بالا و در نتیجه مقاوم در برابر آب داغ خروجی از ماشین های ظرفشویی و لباسشویی و سینک آشپزخانه

۳. عدم استفاده از چسب و جوش و در نتیجه سطوح داخلی صاف و عدم گرفتگی فاضلاب.

۴. با توجه به خواص پلی پروپیلن و شرایط فرآیند، سطوح داخلی لوله و اتصالات کاملا صیقلی بوده (ضریب زبری آن کمتر از ۰ / ۰۰۷ میلیمتر بوده و از تشکیل رسوب جلوگیری می کند.

۵. سرعت نصب بسیار بالا و عدم نیاز به تجهیزات خاص جهت اجرا ۶. مقاوم به انواع مواد شیمیایی، اسید و بازها، که موجب مقاومت به مواد شوینده، ترکیبات لکه بر و … می شود.

۷. مقاوم به توسعه آتش و عدم اشتعال در آتش سوزی های احتمالی ۸. تنوع اتصالات جهت سهولت در نصب

۹،.مقاوم در برابر تخریب میکروارگانسیم ها و جانداران جونده .

۱۰. سبک و قابلیت حمل و نقل آسان

    مشاوره تلفنی