لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله و اتصالات پلی اتیلن بدون شک از پر کاربرد ترین محصولات و لوازم مورد نیاز برای آبیاری و آبرسانی هستند. اگر میخواهید یک سیستم آبرسانی راه اندازی کنید حتما به اتصالات پلی اتیلن نیاز پیدا میکنید. این اتصالات در انواع و سایز های مختلفی برای مصرف طراحی شده اند. بطوریکه برای هر کاری ، اتصال مورد نظر آن ساخته شده است. از طرفی جنس سازنده آنها ، یعنی پلی اتیلن مزیت های زیادی نسبت سایر جنس های موجود در بازار داردو این مزیت ها باعث شده تا اتصالات پلی اتیلن بین استفاده کنندگان بسیار محبوب شوند.

اتصالات لوله پلی اتیلن چیست؟

اتصالات پلی اتیلن به تجهیزاتی گفته می‌ شود که در خطوط لوله کشی و تاسیسات در صنایع مختلف به منظور تغییر زاویه مسیر جریان سیال، تغییر قطر خط لوله کشی، تغییر در میزان دبی جریان و اتصال لوله‌ ها به یک دیگر مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

این اتصالات مانند لوله های پلی اتیلن از مواد اولیه پلی اتیلن PE80 و PE100 با زاویه‌ وسایز های مختلف تولید وعرضه می شوند.

این اتصالات می­ توانند با روش های مختلفی از جمله تزریق یا استفاده از ورق پلی اتیلن ضخیم با برش و تراشکاری تولید شوند. برای ساخت اتصالات پلی اتیلن، هریک از این روش ها دارای مزایا و معایب هستند. برای مثال در روش تزریق، به دلیل فراوانی و تنوع اندازه، نوع مواد و فشارهای مختلف، دسترسی به همه این اندازه ها امکان پذیر نیست اما در روش ماشین کاری، بر اساس نقشه اتصال، آن ها را می توان ماشین کاری کرد و به طور کامل با نقشه تطبیق داد.

    مشاوره تلفنی